Calul balan isi cauta poteci noi – sau de vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

Da, ne bate un vant de schimbare si daca tot am povestit aici pe blog si cum a inceput povestea noastra cu calul balan, hai sa spunem si cand se schimba capitolul.
Pe scurt: de vanzare motocicleta Suzuki V-Strom DL650, culoare alba, an fabricatie 2010, prima inmatriculare in Italia (un singur proprietar), adusa in Romania in 2015. Suntem al doilea proprietar in Romania, cand am luat-o avea pe bord 21.000 Km. Daca de astia nu am cum sa garantez (desi arata corespunzator cand am luat-o) de diferenta pana la 45.000 Km cat are acum garantez 100%.
Mecanic-tehnic nu are nici o problema. Estetic are zgarieturi pe ici-colo, nimic grav dar exista, nu a fost re-vopsita.
Nu am facut off-road cu ea, am mers pe sosele secundare si virajate – adica locurile unde se simte si ea, si eu, cel mai bine. A fost folosita exclusiv pentru touring, practic o vacanta catre Nordkapp (13.000Km), una catre sud (Croatia, 3.500Km) si fo 2-3 ture prin Romania. Mai toate is descrise aici, pe blog (sau in curs de :P).
Pret: 4.900EURO
Service:
discuri frana EBC, au mai putin de 5.000 de Km
– ulei (Motul 7100 10W40), filtre si placute frana (Carbon Lorraine) schimbate acum 5.000Km
– schimbat rulment roata spate, tampoanele in stare foarte buna, acum 6.000Km
– service furca, verificat joc supape (in parametri), verificat corpuri acceleratie (in parametri), verificat/reglat TPS, verificat rulmenti jug, acum mai putin de 500Km
Echipare de fabrica:
– twin-spark – 2 bujii per cilindru
– ABS fata-spate
– scut motor/bug spoiler de plastic
– alternator de 400 wati
– semnalizatoare de culoare alba
– protectii maini – handguards
– protectie lant
Accesorii (de fapt preiau si continui lista de aici):
fork brace – ajuta semnificativ la reducerea flexarii bratelor furcii
crash-bar Givi
– suporti side si top case Givi mono-key
– anvelope Continental Trail Attack 2, DOT 2013 – mai merg minim 4-5.000 de Km, eu le-am folosit cam 6-7.000 Km
– parbriz MRA Vario Touring Screen
cric central
– arc amortizor spate Hyperpro – heavy-duty (plus cel original)
– releu de incarcare schimbat cu Shindengen SH775 (plus original)
proiectoare LED
becuri LED peste tot mai putin semnalizari
manere incalzite (plus cele originale)
incalzire in sa
sa retapitata pentru confort si aderenta suplimentara
– 2 prize 12V, una in bord dublu-USB (1A si 2A) si una normala sub sa
afisaj volt-metru si amper-metru
– afisaj treapta de viteza
placa de relee si sigurante: toti consumatorii suplimentari de mai sus au fost conectati la o placa de relee in asa fel incat alimentarea este activata numai dupa pornirea motorului
kit coborare scarite, mai jos cu 2,5cm
kit inaltare de ghidon, mai inalt cu 2,5cm
– set scut radiator ulei si radiator lichid de racire
organizator cabluri si suport in bord pentru prize 12V si afisaje
– bara suport aditional in bord pentru camera, GPS, etc
ungator automat de lantScottoiler Louis Special
valva scurgere ulei, permite schimbul de ulei fara sa desfaci busonul (plus busonul original)
valve roti metalice, suporta senzori presiune externi
folie reflectorizanta – pe top-case si cutiile laterale, de culoare galbena
– maner acceleratie schimbat cu model reglabil, cel de ambreiaj nu s-a potrivit (plus original)
Administrative:
– inmatriculata in RO pe persoana fizica, fiscal oricand este necesar
– ITP valabil pana in Iunie 2018, RCA Martie 2018
– se poate vedea/testa in Cluj-Napoca
Optionale:
– set cutii side si top-case Givi TREKKER (TRK33 + TRK46 + TRK52), plus suport spate pentru top-case (un total de 131L spatiu de stocare) – 550EURO – numai impreuna cu mobra, separat nu se vand
Mno, sa vedem cu cine isi va continua calatoriile. Noua ne-a fost un prieten tare bun, nu ne-a lasat niciodata si mai mult decat atat, a pus umarul sa iesim cu bine din toate coltisoarele de lume prin care ne-am bagat.
Apreciem si multumim pentru vorba data mai departe :).
PS – poze cu ea se regasesc din plin pe aici prin zona, dar am adunat cateva si aici (toate-s de anul asta, deci cat se poate de proaspete):
Sharing is caring:Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Google+

Marian

Pasionat de calatorie, scris, mers pe munte, pe bicicleta sau cu motocicleta, ma caracterizeaza nelinistea mai mult decat orice altceva. Din acest motiv ajung sa scriu mai rar decat imi doresc, dar cum suntem cam putin pe acasa, scriem cand si cum apucam. La urma urmei conteaza in primul sa ai despre ce scrie, nu?

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *